10 نكته طلايي درباره اسپيكرهاي شارژي

اخبار و اطلاعيه هاي گروه شركت هاي MASS

10 نكته طلايي درباره اسپيكرهاي شارژي

صدمه به درگاه شارژ

طبق آمار مركز تعميرات تخصصي آروند، بسياري از اسپيكرهاي بلوتوثي حين شارژ آسيب مي‌بينند. اين حالت زماني پيش مي‌آيد كه كاربر اسپيكر وايرلس خود را به كابل شارژ متصل مي‌كند تا شارژ شود. اما محل قرارگيري اسپيكر حين شارژ نامناسب است. براي مثال اسپيكر در محل بي ثباتي نظير لب ميز و پنجره قرار داده مي‌شود، يا به دليل كوتاه بودن كابل شارژ، اسپيكر جايي بين زمين و هوا معلق خواهند ماند. گاهي نيز پيش مي‌آِيد هنگامي كه اسپيكر در شارژ است، روي زمين قرار داده مي‌شود و احتمال له شدن، ضربه خوردن و كشيده شدن كابل شارژ به وجود مي‌آيد.

با چنين آسيب‌هايي، علاوه بر اينكه خطر آسيب پريز برق و كابل شارز وجود دارد، درگاه شارژ از قسمت داخل آسيب ديده و ارتباط آن با باتري قطع خواهد شد. در نتيجه، اسپيكر ديگر شارژ نخواهد شد. براي بررسي دقيق اين مورد، بايد اسپيكر را با يك كابل ديگر به شارژ زد. در اين حالت شارژري كه براي ديگر دستگاه‌ها به درستي عمل مي‌كند، درباره اسپيكر مورد نظر كاركرد صحيحي نخواهد داشت. بنابراين با اتمام شارژ بلندگوي بلوتوثي ، دستگاه ديگر شارژ نشده و خاموش مي‌شود.

صدمه به درگاه شارژ اسپيكر شارژي

تعمير اين ايراد مستلزم باز كردن اسپيكر و تعويض قطعه داخلي مربوط به درگاه شارژ بلندگو است. به هيمن دليل كاربران بايد در اين مورد نيز، به مركز تخصصي تعمير اسپيكر مراجعه كنند تا در شرايط حرفه‌اي اسپيكر باز و تعمير شود.


آروند فراز مهرگان، توانمند در تعمير اسپيكرهاي بلوتوثي

آسيب ديدن و از كار افتادن اسپيكرهاي بلوتوثي ، اغلب قابل تعمير و اصلاح است. اما به شرط آن كه اسپيكر وايرلس به متخصصان اين حوزه ارجاع داده شود. مركز تعمير و گارانتي آروند يكي از مراكز تخصصي تعمير اسپيكرهاي حرفه‌اي ، اسپيكرهاي خانگي، ساندبار، باند پسيو، اكتيو و اسپيكرهاي پورتابل شارژي است كه با همكاري متخصصان با تجربه، به كارگيري ابزار و دستگاه‌هاي حرفه‌اي و استفاده از قطعات يدكي اورجينال، اسپيكرهاي بلوتوثي ، شارژي و بي‌سيم برندهاي مختلف به ويژه تعمير اسپيكر JBL را به بهترين نحو ممكن تعمير مي‌كند.

همكاران ما در آروند فراز مهرگان، كنار كسب دانش و مهارت كافي، طي سال‌ها فعاليت در حوزه تعمير دستگاه‌هاي صوتي حرفه‌اي و خانگي به بهترين و باتجربه‌ترين متخصصان فني تعمير اين دستگاه‌ها تبديل شده‌اند.

براي دريافت مشاوره يا طرح سوال درباره تعمير اسپيكر بلوتوثي و ساير دستگاه‌هاي صوتي خود با واحد فني مجموعه آروند تماس بگيريد.

اسپيكرهاي بلوتوثي با حذف محدوديت‌هاي سيم، امكان استفاده از بلندگو و اسپيكر را در هر شرايط محيطي فراهم كرده‌اند. اين دستگاه‌ها كه از محبوب‌ترين دستگاه‌ها ديجيتالي هستند، سفر به دل طبيعت و كوير، پيكنيك، مهماني‌ها و جشن‌هاي كوچك يا حتي انجام كارهاي روزانه در خانه و محل كار را براي همه افراد خوشايندتر كرده‌اند. چرا كه با استفاده از آن‌ها، كاربران بدون محدوديت مي‌توانند به موسيقي دلخواه خود گوش دهند و لحظاه خود را خاطره‌انگيزتر كنند.

بنابر بررسي سايت آروند فراز مهرگان ٬ طبيعتا بلندگوهاي تعبيه شده روي گوشي هوشمند، تبلت يا حتي لپ تاپ به خوبي و كيفيت اسپيكرهاي شارژي و اسپيكرهاي بلوتوثي نيستند. ضمن اينكه باتري گوشي و ساير منابع پخش، ظرفيت محدودي داشته و با استفاده از اسپيكرها حين پخش موزيك، شارژ گوشي با سرعت زيادي رو به اتمام خواهد رفت. به همين دليل هيچ يك از آن‌ها نمي‌توانند جايگزين خوبي براي اسپيكرهاي وايرلس باشند و صداي خروجي آن‌ها، كيفيت، رسايي و شفافيت صداي بلندگوهاي پورتابل را ندارد. بنابراين اين اسپيكرهاي بلوتوثي با قابليت‌هاي خاص خود توانسته‌اند جايگاه ويژه‌اي پيدا كنند.

اما اين بلندگوهاي بي سيم كنار همه مزايا و ويژگي‌هاي كاربردي كه در اختيار كاربران قرار مي‌دهند، نگراني‌ها و دغدغه‌هايي نيز براي افراد به همراه دارند. چرا كه اسپيكرهاي شارژي به دليل نوع كارايي خود، نسبت به بلندگوهاي بزرگ كه در جاي ثابت قرار مي‌گيرند بيشتر در معرض آسيب و خطرات مختلف هستند. در ادامه رايج‌ترين ايراداتي كه براي اسپيكرهاي وايرلس پيش خواهد آمد را با هم بررسي مي‌كنيم. البته لازم به ذكر است، همه موارد تنها به دليل سهل‌انگاري و خطاهاي كاربر پيش مي‌آيد.

براي مشاهده مطلب كليك كنيد:  10 نكته طلايي درباره اسپيكرهاي شارژي

منبع: سايت آروند فراز مهرگان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.