قبولي پزشكي،دندانپزشكي و داروسازي با 4 ماه مطالعه

اخبار و اطلاعيه هاي گروه شركت هاي MASS

قبولي پزشكي،دندانپزشكي و داروسازي با 4 ماه مطالعه

قبولي پزشكي،دندانپزشكي و دار

قبولي پزشكي , شايد شما هم در كانال هاي تلگرام و برخي از سايت هاي كنكوري تبليغ پكيج هاي قبولي پزشكي ، دندانپزشكي و داروسازي را با 4 ماه مطالعه را ديده باشيد ! در اينجا مي خواهيم بگوييم چگونه بدون هزينه كردن و تنها با تكيه بر يك برنامه ريزي حرفه اي كه توسط كارشناسي با تجربه چيده شده و نيز به همراه منابع آموزشي معتبري كه داريم و در آخر آزمون هاي آزمايشي ، به نتيجه ي مورد دلخواه خود يعني قبولي در پزشكي ، دندانپزشكي و يا داروسازي برسيم .

 

قبولي پزشكي،دندانپزشكي و داروسازي با 4 ماه مطالعه . تضميني!چگونه؟؟؟

قبولي پزشكي , نيمسال دوم يك فرصت فوق العاده و طلايي براي هر داوطلبي است چه اون داوطلبي كه تا الان درسهاشو خوب خونده و الان ميتونه عالي تر بشه و خودشو به رشته هاي تاپ نزديكتر كنه و چه اون داوطلبي كه در اين مدت ضعيف تا متوسط بوده.

نگران نباش دوست من ، هنوز براي جبران وقت دارد 
تو هنوز براي پيدا كردن مسيرت و ساخت اون چيزي كه روياها و آرزوهات طلب ميكنه ، وقت داري
تو هنوز براي پيشرفت و پيدا كردن خودت و هدفت و عشق زندگي ات وقت داري ،تو هنوز هم براي كار كردن روي خودت زمان داري
شاهكارت رو بساز ، بذار همه ببينن موفق ميشي ، بذار اونايي كه دنبال زمين خوردنت هستن آرزو به دلشون بمونه

 

روي برنامه ريزي درسي  رشته ي مورد علاقه ات كار كن و دنيات رو تغيير بده

 

تو هنوز براي وصل شدن به جهان اطرافت و چيزهاي مهم و با ارزش زمان داري
تو هنوز براي ساختن و تاثير گذاشتن زمان داري
تو هنوز زمان براي بخشيدن خودت داري ،از لحظات سخت خودتو رها كن و به خودت اجازه بده اون چيزي رو كه در آينده است نه آنچه گذشته است رو بپذيري
عقلت رو به دست بگير و روحت رو لمس كن
ميتوني كم كاري هاي گذشتتو جبران كني ، تو هم ميتوني تو اين زمان باقي مونده عالي و عالي تر بشي ... باور كن شدنيه فقط بايد با ايمان و باور تلاش كني ... باور كن شدنيه

 

جوري درس بخون ، هر روز كه گذشت
يك پله تو رو به روياهات نزديك كنه
همين الان استارت مطالعه يك فصل جديد رو بزن
استارت عادي نه
استارت معركه و كولاك و انرژيك
بذار روح و روانت با ي روز فوق العاده و كلي ساعت مطالعه آروم بگيره

امروز اول اسفند ٩٦ هست و ميخواهيم به تو بگوييم هنوزم دير نشده
اگه تو اينبار جدي بخواي و عمل كني

 

قبولي پزشكي , سودجوها و قبولي تضميني پزشكي ؟!!!

 

قبولي پزشكي , توصيه ي اكيد داريم حتما براي تهيه ي فيلم هاي آموزشي و تستي تنها با افراد آگاه و البته بيطرف مشورت كنيد تا در دام افراد سودجو كه تنها به فكر جيب خود هستند و نه رضايت شما از منابع آموزشي ، نيافتيد و هيچ وقت تنها براين اساس كه فروشنده به شما تضمين قبولي و گرفتن نتيجه را مي دهد به وي اعتماد نكنيد.

مصاحبه هاي رتبه هاي برتر را فقط از سايت هاي رسمي و معتبر دنبال كنيد تا از منابعي كه نفرات برتر براي مطالعه استفاده مي كردند ، اطلاع يابيد چون اونها بهترين منابع رو خوب ميشناسن .

همچنين مي توانيد از افرادي كه خودشون در كنكورهاي دو تا سه گذشته بهترين رشته ها قبول شدند ، هم براي معرفي بهترين منابع اطلاع كسب كنيد.

مركز مشاوره اي مشاور گروپ متشكل از تيم دانشجويان برترين رشته ها و دانشگاههاي كشور آماده پاسخگويي به همه ي سوالات شما و روزانه هستند.

 

هيچ وقت بدون مشورت هيچ كاري رو نكنيد ...
چون ممكنه هم هزينتون بره و هم وقتتون...

براي شروع نياز به چند كليد اساسي داريم 
كليدها عبارتند از :
كليد اول: خواستن
كليد دوم: خالي كردن ذهن از تعصب ها
كليد سوم: باور مثبت نسبت به خود
كليد چهارم: عمل كردن
به ياد داشته باشيم كه عظمت زندگي تنها به علم نيست بلكه تلفيقي از علم و عمل است.

خودتون و هدفتونو باور داشته باشيد و با توكل به خدا شروع كنيد

 

قبولي پزشكي , آنچه در شروع نيمسال دوم براي موفقيت تضميني در كنكور سراسري 97 بايد بدانيد:

1- در نيمسال دوم به دليل اينكه مي خواهيد ضعيف هاي نيمسال اول را جبران كنيد دست به تغيير يكباره يبرنامه ريزي خود نزنيد و همواره تك برنامه اي درس بخونيد.

2- مهندسي منابع داشته باشيد اگر مي بينيد كه منبع آموزشي فعلي استاندارد و معتبر نيست همان لحظه منبع خود را تغيير دهيد و از تعدد منابع به شدت بپرهيزيد.

3- حتما مباحثي كه در نيمسال دوم مطالعه داشته ايد را اكنون مرور و جمعبندي كنيد . و در نيمسال دوم از مرورهاي مكرر و تمرينات تست زني آنها غافل نشويد.

4- سرعت داشته باشيد اما شتاب زده عمل نكنيد در غير اينصورت مطالعه ي شما نتيجه ي دلخواه را در پي نخواهد داشت.

5- به خود انگيزه بدهيد و مطمئن باشيد در صورتي كه پر قدرت به راه خود ادامه دهيد ، موفق خواهيد شد به شرط آنكه نيمسال دوم را با انرژي فوق العاده استارت بزنيد و از ياس و ناميدي بپرهيزيد.

6- تكنيكي درس بخوانيد ، تست بزنيد و آزمون بدهيد تا در جلسه ي كنكور بدانيد چگونه با هر تستي بايد برخورد كنيد و روحيه و يا تمركز خود را در مقابل تيپ تست هاي مختلف طراح ، حفظ كنيد لذا رسيدن به اين مهارت مستلزم تمرين تكنيك هاي مطالعاتي و تست زني قبل از كنكور است.

7- دانش آموزان پيش دانشگاهي به مدرسه بروند و كلاس هاي درس مدرسه را ترك نكنيد . برنامه آزمون هاي آزمايشي با برنامه مدرسه يكي است لذا به اين دليل كه مي خواهيد از دوستانتان سبقت بگيريد نبايد مدرسه را ترك كنيد چون با قرار گرفتن در فضاي كلاس و مدرسه خودتان را در مسير و همراه با بقيه ارزيابي كنيد.

8- خود را با بقيه مقايسه نكنيد . حتي اگر با دوستان خود درس مي خوانيد نبايد موقعي كه تراز يكي از دوستانتان بيشتر از شما مي شود ، حسادت كنيد و يا ناراحت شويد. همچنين نبايد مو به مو برنامه و روش مطالعاتي داوطلبي ديگر را كپي برداري كنيد چرا كه بايد روش خودتان را داشته باشيد و به روش خودتان درس بخوانيد.

9- هدفگذاري شده درس بخونيد:

هدفگذاري براي هر هدفي عامل مهم و كليدي انگيزشي در فرد است لذا در نيمسال دوم حتما هدفگذاري خود را براي هر درس ، دقيق تر و منسجم تر انجام دهيد.

10- به خدا توكل كنيد و بدانيد كه تلاش ها و زحمت هايتان بي پاسخ و نتيجه نخواهند ماند.

قبولي پزشكي /  افزايش ساعات مطالعه در نيمسال دوم لزوم يا عدم لزوم؟!!

قبولي پزشكي , بهتر است بعد از شناخت زمان ها مرده برنامه ريزي معين و مستمري داشته باشيد و دقيق مشخص باشد كه در چه ساعاتي بايد درس بخوانيد و در چه ساعاتي و به چه تعداد بايد تست زنيداشته باشيد.

قبولي پزشكي / ساعات مطالعه ي خود را اينگونه افزايش دهيد:

قبولي پزشكي ,  برخي از دانش آموزان و نيز داوطلبان در افزايش ساعات مطالعه مشكل دارند و يا بعد از چند روز مطالعه ي عالي ، به شدت ساعات مطالعشون افت ميكنه و اين در حالي هست كه براي اجراي روش هاي حرفه اي مطالعاتي نياز به يك برنامه ريزي با ساعات مطالعه ي بالاست.

مثلا برخي از داوطلبان نميدانند چه ساعاتي در روز زمان هاي مرده و آزادي دارند جوريكه در آخر هفته وقتي ساعات خواب ، مدرسه و غذا استراحت را جداگانه محاسبه مي كند متوجه ميشويد كه زمان هاي زيادي در اختيار داشتيد ولي نوانستيد استفاده ي بهينه اي داشته باشيد.

قبولي پزشكي ,  برنامه ريزي روزانه در صورتي مفيد و نتيجه بخش خواهد بود كه شما خود را در هر شرايطي مقيد به اجراي آن كنيد و براي اجراي هر روز برنامه براي خود پاداش و برعكس در صورت اجرا نشدن برنامه ي روزانه درسي براي خود جريمه در نظر بگيريد . اما دقت داشته باشيد كه بلندپروازي نكنيد و جو گير نشويد كه برنامه ي جبران عقب ماندگي غير قابل اجرا پياده سازي كنيد ، برنامه درسي روزانه بايد منطقي و معقول باشد.

مي توانيد روزانه چند دقيقه به ساعات مطالعه ي خود بيافزاييد .

نكته: نوشتن ساعات مطالعه كمك ميكنه ساعات مطالعه ي شما كم كم زياد بشه.

داوطلبان در پايان نيم‌سال اول نقاط قوت و ضعف خود را در مباحث درسي شناخته‌اند و الان ديگر مي‌دانند براي هر درس چه كاري بايد انجام دهند و روش مطالعه‌ي خود را براي هر درس پيدا كرده‌اند.

هم‌چنين با همسان‌سازي برنامه‌ي مدرسه و آزمون مأنوس شده‌اند و ميدانند چگونه خود را به مرور و جمعبندي هاي مرحله اي آزمون ها برسانند.

الان ديگه منابع مطالعاتي داوطلب كامل هست و هر داوطلبي بهترين‌ترين منبع خودشو را پيدا كرده است. 
ساعت‌هاي مطالعه به حد نصاب خودش رسيده ، ساعات خواب و مطالعه تنظيم شدن و نكات مشاوره‌اي و تكنيك‌هاي لازم در روند مطالعه استفاده مي‌شود . 
لذا با اين شرايط نيم‌سال دوم بايد بسيار انعطاف‌پذيرتر و موثر تر از نيم‌سال اول سپري شود.

قبولي پزشكي / مي توان گفت كه نيمسال دوم ويژگي هاي زير را دارد:

1. در نيم‌سال دوم، مباحث درسي سنگين‌تر از نيم‌سال اول است (هم در پايه و هم در پيش‌دانشگاهي).

2. اگر در تعطيلات و رسوم مربوط به آن‌ (خانه‌تكاني، خريد عيد و...) قبل از دوران طلايي نوروز مديريت نشه مي‌تونه باعث اتلاف زمان و البته كاهش ساعات مفيد مطالعه شود.

3. در دوران طلايي نوروز حدود 20 روز فرصت براي مطالعه و مرور مجدد مباحث نيم‌سال اول را خواهيد داشت كه اين بهترين فرصت براي مرور است..

4. اتمام برنامه‌ي راهبردي هم‌زمان با امتحانات پايان سال و شروع دوران جمع‌بندي است و به اندازه‌ي نيم‌سال اول فرصت براي مرور و ايستگاه جبراني وجود ندارد.

با توجه به اين نكات، نيم‌سال دوم نيم‌سالي متفاوت است؛ چرا كه حجم مطالب و فشار كار در آن بالاست، اما روش و تكنيك‌ها در دسترس است و باعث ميشه سرعتر دروس را به اتمام برسانيم.

اگر درست در بعدازظهر 6 بهمن يك برنامه‌ريزي درست داشته باشيد و با پيوستگي به برنامه‌ي راهبردي از هيچ مطلبي عقب نيفتيد حتي با كم بودن زمان، مي‌توانيد به بهترين نحو از اين نيم‌سال استفاده‌ كنيد. درعوض، اگر از برنامه‌ها جا بمانيد جبران و تكرار آن نيازمند تفكر است و البته جبران هم كمي دشوار است.

قبولي پزشكي  با دروس عمومي را دريابيد...

چگونه دروس عمومي را در نيمسال دوم بخوانيم؟

درس‌هاي عمومي نقطه‌ي عطف شماست البته اگر هنوزم هدفتون قبولي در رشته هاي تاپ پزشكي است چرا كه رقباي شما در رشته هاي برتر علوم پزشكي از اين نيم‌سال به بعد رقابت زيادي براي كسب درصدهاي عالي در اين درس‌ها دارند.

قبولي پزشكي , در كل هر چه بيش‌تر به كنكور نزديك مي‌شويم درس‌هاي عمومي اهميت بيش‌تري پيدا مي‌كنند. چرا كه اين دروس بسيار فرّار هستند و در زمان كوتاه ماندگاري ذهني بيش‌تري دارند درست مثل شب هاي امتحان. دقت كنيد كه هر درس از درس‌هاي عمومي را به صورت مبحثي مطالعه كنيد.

مثل هميشه براي درس عربي توصيه‌ي ما تست‌زني زياد است . اگر هنگام تست‌زني به مبحث خاصي تسلط نداشتيد مجدداً آن را مرور كنيد. حتماً درس عربي را در هفته چندين بار مطالعه كنيد؛ زيرا به تسلط هر چه بيش‌تر شما كمك ميكنه.

قواعد، اعراب و ترجمه را بيشتر بخوانيد و نكات آن‌ها را در تست‌ها بيابيد. در ادبيات آرايه‌ها و تاريخ ادبيات، قرابت معنايي و دستور زبان همگي مهم و نكته‌دار هستند و البته بسيار تست خيزند. در درس دين و زندگي نيز از مطالعه‌ي آيات غافل نشويد چرا كه بيشترين تست ها از آيات دين و زندگي است. آيات را تركيبي بخوانيد و به مطالب مرتبط با يك آيه در كتاب‌هاي ديگر دين و زندگي نيز بپردازيد.

قبولي پزشكي , براي همه‌ي درس‌هاي عمومي ازجمله زبان انگليسي و دين و زندگي، زدن تست چه به صورت آموزشي و چه به صورت سنجشي در نيمسال دوم و در ماههاي نزديك به كنكور اهميت زيادي دارد. زبان انگليسي درسي است كه هر چه بيش‌تر تست بزنيد و به دايره‌ي واژگان خود بيفزاييد نتيجه‌ي بهتري كسب خواهيد كرد و بدون تست زني زياد به نتيجه اي در اين درس كليدي نمي رسيد.

براي شروع نياز به چند كليد اساسي داريم
كليدها عبارتند از :
كليد اول : خواستن
كليد دوم: خالي كردن ذهن از تعصب ها
كليد سوم: باور مثبت نسبت به خود
كليد چهارم: عمل كردن
به ياد داشته باشيم كه عظمت زندگي تنها به علم نيست بلكه تلفيقي از علم و عمل است.

خودتون و هدفتونو باور داشته باشيد و با توكل به خدا شروع كنيد...

 

ما خوب بوديم ! ولي آنقدر صبر كرديم كه عالي شديم... 
ما به مشاوري نياز داريم كه نقش رهبر را برايمان ايفا كند نه يك رييس 
كسي ميتواند رهبر واقعي باشد كه قبلا حداقل 1 بار مسير را تا اخر رفته باشد

 

وسازي با 4 ماه مطالعه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.